نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

نتیجه دیدار بارسلونا و یوونتوس+ ویدئو گل‌ها| تحقیر بارسا در شب حذف منچستریونایتد!

  • کد خبر: ۵۲۱۰۶
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
نتیجه دیدار بارسلونا و یوونتوس+ ویدئو گل‌ها| تحقیر بارسا در شب حذف منچستریونایتد!
آخرین بازی مرحله کروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار شد و منچستریونایتد از این رقابت‌ها کنار رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امشب در چارچوب آخرین مرحله از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، ۸ دیدار در چهار گروه برگزار شد.

در گروه E گرچه شاگردان لمپارد نتوانستند در برابر کراسنودار پیروز شوند، اما تساوی برای صدرنشینی کافی بود. چلسی در این گروه با ۱۴ امتیاز صدرنشین شد و سویا با ۱۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در گروه F زنیت با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل دورتموند مغلوب شد و لاتزیو در برابر بروژ بلژیک به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. به این ترتیب دورتموند با ۱۳ امتیاز اول شد و لاتزیو نیز با ۱۰ امتیاز در رده دوم جای گرفت.

در گروه H لایپزیش میزبان منچستریونایتد بود و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود تا شاگردان اوله گونار سولسشیئر از رقابت‌ها کنار بروند و پاریس سنت ژرمن به همراه تیم آلمانی راهی مرحله بعد شود.

دیگر دیدار این گروه بین پاریس و باشاک شهیر ترکیه به علت توهین نژادپرستانه داور چهارم به اعضای سیاه پوست تیم ترک، فعلا نیمه تمام باقی مانده است.

در گروه G تقابل رونالدو و مسی در نیوکمپ با برتری قاطع رونالدو و یوونتوس به پایان رسید. شاگردان پیرلو موفق شدند با ۳ گل بارسا را در هم بکوبند تا صدرنشین گروه خود شوند. بارسا نیز هم امتیاز با یووه و به علت شکست سنگین مقابل این تیم در رده دوم جای گرفت.

ویدئو گل نخست رونالدو به بارسا از روی نقطه پنالتی

تعداد بازدید : 2736

ویدئو گل دوم رونالدو به بارسا از روی نقطه پنالتی

تعداد بازدید : 1775

ویدئو گل دوم یوونتوس به بارسا

تعداد بازدید : 1389
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->